Wycieczka do Karkonowskiego...
Logo szkoly

W ramach realizacji projektu "Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji" uczestniczyliśmy w dwudniowej wycieczce dydaktycznej do Karkonowskiego Parku Narodowego.

Wycieczka odbyła się w dniach 26 i 27 maja 2011 r.. Z Wałbrzycha wyjechaliśmy wczesnym rankiem. Podróż autokarem nie trwała zbyt długo i około godziny 10.30 dojechaliśmy do Karpacza. Na miejscu czekał na nas przewodnik, z którym poszliśmy na spacer w góry Karkonosze. W czasie tej wędrówki zwiedziliśmy kolejno: Domek Myśliwski, Schronisko Samotnia i Świątynię Wang. Po spacerze pojechaliśmy autokarem do schroniska, gdzie zjedliśmy obiad. Po południu zwiedzaliśmy Jelenią Górę.

W drugim dniu pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby i widzieliśmy Wodospad Szklarki, później pojechaliśmy do Kowar, gdzie zwiedzaliśmy Park Miniatur. Po zwiedzeniu Parku wróciliśmy do Wałbrzycha.
Dzięki tej wycieczce mogliśmy poznać wiele nieznanych nam dotąd zakątków Dolnego Śląska.